با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید
به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين
وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد
و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
یکی از قابلیت های جذاب بازی های ویدیویی حالت Split-Screen یا نصف کردن صفحه است تا دو نفر بتوانند هم زمان با یکدیگر بازی کنند. Fortnite هفته گذشته این قابلیت را برای کاربران PS4 و Xbox One اضافه کرد اما بعدا به دلیل یک سری مشکلات آن را برداشت. حالا بعد از یک هفته Epic Games دوباره این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده است و می توانید از آن لذت ببرید. این قابلیت که در واقع بسیار کاربردی و جالب است، صفحه نمایش را به صورت افقی نصف می کند و دو نفر می توانند همزمان از بازی لذت ببرند. بعید است که در حالت عمودی بتوان این بازی را تجربه کرد زیرا که Fortnite نیاز به یک دید باز دارد و باید تمام نقاط زیر نظر بازیکن باشد. برای همین حالت افقی بسیار طبیعی تر است. به هر حال یکی از بازیکنان می تواند بخش بالای صفحه را انتخاب کند و دیگری نیز بخش پایین.
این ویژگی به طرفداران حالت Co-Op کمک زیادی می کند و حالا می توان تنها روی یک صحفه نمایش و کنار هم نیز بازی کرد. ممکن است دوست داشته باشید که کنار دوستتان باشید و با او بازی کنید و در این حین نیز از شوخی و صحبت با یکدیگر لذت ببرید. این قابلیت جدید دقیقا برای شما ساخته شده است. تنها لازم است که یک دسته کنترلر دیگر تهیه کنید. این قابلیت فعلا تنها در دسترس کاربران PS4 و Xbox One است زیرا که کاربران PC با کیبورد بازی می کنند و مساله این پلتفرم اندکی متفاوت است. این قابلیت فعلا در مراحل اولیه خود به سر می برد و در صورت مشاهده هر گونه مشکلی دندان به جگر بگیرید و تا آپدیت های بعدی منتظر بمانید. Epic Games هنوز دلیل برچیدن و دوباره اضافه شدن این قابلیت را عنوان نکرده است و باید دید که چه این کار چه دلیلی داشت. اگر از طرفداران بازی هستید قابلیت Split-Screen را امتحان کنید و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
یکی از قابلیت های جذاب بازی های ویدیویی حالت Split-Screen یا نصف کردن صفحه است تا دو نفر بتوانند هم زمان با یکدیگر بازی کنند. Fortnite هفته گذشته این قابلیت را برای کاربران PS4 و Xbox One اضافه کرد اما بعدا به دلیل یک سری مشکلات آن را برداشت. حالا بعد از یک هفته Epic Games دوباره این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده است و می توانید از آن لذت ببرید. این قابلیت که در واقع بسیار کاربردی و جالب است، صفحه نمایش را به صورت افقی نصف می کند و دو نفر می توانند همزمان از بازی لذت ببرند. بعید است که در حالت عمودی بتوان این بازی را تجربه کرد زیرا که Fortnite نیاز به یک دید باز دارد و باید تمام نقاط زیر نظر بازیکن باشد. برای همین حالت افقی بسیار طبیعی تر است. به هر حال یکی از بازیکنان می تواند بخش بالای صفحه را انتخاب کند و دیگری نیز بخش پایین.
این ویژگی به طرفداران حالت Co-Op کمک زیادی می کند و حالا می توان تنها روی یک صحفه نمایش و کنار هم نیز بازی کرد. ممکن است دوست داشته باشید که کنار دوستتان باشید و با او بازی کنید و در این حین نیز از شوخی و صحبت با یکدیگر لذت ببرید. این قابلیت جدید دقیقا برای شما ساخته شده است. تنها لازم است که یک دسته کنترلر دیگر تهیه کنید. این قابلیت فعلا تنها در دسترس کاربران PS4 و Xbox One است زیرا که کاربران PC با کیبورد بازی می کنند و مساله این پلتفرم اندکی متفاوت است. این قابلیت فعلا در مراحل اولیه خود به سر می برد و در صورت مشاهده هر گونه مشکلی دندان به جگر بگیرید و تا آپدیت های بعدی منتظر بمانید. Epic Games هنوز دلیل برچیدن و دوباره اضافه شدن این قابلیت را عنوان نکرده است و باید دید که چه این کار چه دلیلی داشت. اگر از طرفداران بازی هستید قابلیت Split-Screen را امتحان کنید و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
موبایل مارکتینگ یا بازاریابی موبایلی ( Mobile Marketing ) استراتژی بازاریابی دیجیتالی چند کانالهای است که هدف آن دستیابی به مخاطبان هدف در تلفنهای هوشمند ، تبلتها و سایر دستگاههای همراه آنها ازطریق وبسایتها ، ایمیل ، SMS و MMS ، رسانههای اجتماعی و اپلیکیشنها است. تلفن همراه شیوهی تعامل مردم با برندها را دگرگون کرده است.امروزه تمام کارهایی را که میتوان با رایانه رومیزی انجام داد، در دستگاههای همراه هم در دسترس هستند. انجام تمام کارهایی مانند مشاهدهٔ ایمیلها ، بازدید از وبسایت و خواندن مطالب، در صفحه نمایش کوچک دستگاههای همراه نیز امکانپذیر است. جالب است بدانید که ۸۰٪ کاربران اینترنت ، گوشی هوشمند دارند. چرا موبایل مارکتینگ اهمیت دارد؟ پلتفرمهای موبایل مانند گوشیهای هوشمند و تبلتها تا۶۰٪ از زمانی را که کاربران در ایالات متحده در رسانههای دیجیتالی میگذرانند ، میزبانی میکنند.
گوگل اعلام کرده است که از پایان سال ۲۰۱۵ میزان جستجو با گوشیهای تلفن همراه از تعداد جستجوهایی که توسط رایانههای رومیزی انجام میشود ، فراتر رفته است.
برای تبلیغات موبایلی مؤثر ، به درک مخاطبان خود ، طراحی محتوا با درنظر داشتن پلتفرمهای موبایل مارکتینگ چیست و چرا اهمیت دارد و استفاده راهبردی از بازاریابی SMS/MMS و اپلیکیشنهای موبایل نیاز دارید.
استفاده از SMS و MMS در بازاریابی موبایلی یا ( Mobile Marketing ) SMS و MMS از کانالهای بسیار قدرتمند در بازاریابی موبایلی هستند که پیامهای تبلیغاتی را مستقیما در اختیار کاربران موبایل قرار میدهند. نکات استفاده از SMS
همچنین بررسیها نشان داده پیغام متنیِ ارسالشده از طریق SMS یا پیام کوتاه ، ۸ برابر بیشتر در جذب توجه مخاطب اثر دارد.در آمریکا ۵۰ درصد مشتریان ، خریدهای خود را براساس SMSهای دریافتیشان انجام میدهند. ارسال SMS نوعی بازاریابی مستقیم است که در آن ارتباط بیواسطه از طریق موبایل با مخاطب برقرار میشود ؛ از این رو باید ملاحظاتی را در اجرای آن در نظر گرفت :
بهتر است پیامهای متنی کمتر از ۱۶۰ کاراکتر تنظیم شوند. جملات واضح و شفاف باشند و در آنها از اختصارِ بیجا استفاده نشود. متن پیام محترمانه باشد و فرستندهی پیام برای مخاطب ، مشخص باشد. در اینجا نیز CTA یا همان فراخوان مخاطب باید با مهارت خاصی در متن پیام تنظیم شود.
نکات استفاده از MMS MMS یا پیامهای چند رسانه ای راه دیگری برای برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان موبایل است.محتوای پیامهای MMS ممکن است متن ، عکس ، ویدئو ، صوت ، GIF و… باشد.تنوع و گستره وسیع امکانات در MMS ، باعث میشود بتوان پیامهایی اختصاصی برای برند ایجاد کرد.این پیامهای اختصاصی سبب میشود پیام چند رسانه ای ، نسبت به سایر کمپینهای بازاریابی ، در جایگاه برتری قرار بگیرد.پیامهای ارسالی در این روش ، ذهن مخاطب را بیشتر درگیر میکند و کارایی آن ۲۰درصد بیشتر از SMS است.محتوای پیامها در این روش ، هشت برابر بیشتر در رسانههای اجتماعی به اشتراک گذاشته میشود.
گوگل فهرستی از تولیدکنندگانی تهیه کرده که بهروزرسانی اندروید 10 را حداکثر تا انتهای سال جاری میلادی منتشر میکنند.
یکیاز بزرگترین مشکلاتی که گریبان سیستمعامل اندروید را گرفته، پراکندگی دستگاههای اندرویدی است. گستردگی دستگاههای اندرویدی اگرچه حق انتخاب بیشتری را به مشتریان میدهد؛ اما از سوی دیگر، کار گوگل و تولیدکنندگان را برای آمادهسازی سریع بهروزرسانیها و انتشار آنها سختتر میکند.
خوشبختانه گوگل با شناخت این مشکل، دسترویدست نگذاشت و همزمان با انتشار بهروزرسانی اندروید ۸ از برنامهی جدید خود برای تسریع روند انتشار بهروزرسانیها تحتنام پروژهی تربل رونمایی کرد؛ پروژهای که بهسبب ساختار ماژولار خود، به تولیدکنندگان امکان دستکاری راحتتر اندروید و انتشار سریعتر بهروزرسانیهای اندروید را میداد.
هماکنون دو سال از آغاز به کار پروژهی تربل گذشته است و میتوان تأثیرات آن را بهتر متوجه شد.
گوگل در مطلبی وبلاگی، نرخ بهروزرسانی نسخههای گذشته اندروید را مشخص کرده که از پیشتازی اندروید ۹ در مقایسه با بهروزرسانی پیشین خبر میدهد. طبق جزئیاتی که اهالی مانتینویو منتشر کردهاند، پروژهی تربل در اولین سال توانسته نرخ بهروزرسانی به اندروید ۹ را سریعتر از نسخههای قبلی کند؛ اتفاقی که درنهایت منجر به این شده تا اندروید ۹ هماکنون ۲۲/۶ درصد از سهم اندروید را در دست داشته باشد. گوگل ادعا میکند که بهلطف پروژهی تربل، میانگینِ زمانِ بهروزرسانی از اندروید ۸ به اندروید ۹ نزدیکبه ۳ ماه کاهش پیدا کرده است؛ مقداری که انتظار میرود امسال با اندروید ۱۰ باز هم کاهش پیدا کند.
HMD یکیاز نخستین تولیدکنندگانی بود که اندروید ۱۰ را با انتشار یک بهروزرسانی دراختیار دارندگان نوکیا 8.1 قرار داد. اسنشال، شیائومی و وانپلاس نیز ازجمله دیگر تولیدکنندگانی محسوب میشوند که عملکرد سریعی در ارائهی بهروزرسانی اندروید ۱۰ داشتهاند.
طبق انتظار گوگل، تا انتهای سال جاری میلادی، تولیدکنندگان بیشتری به این فهرست اضافه خواهند شد.
بسیاری از تولیدکنندگان نظیر ایسوس، الجی، اوپو، ریلمی، سامسونگ، شارپ، ترنشن و ویوو متعهد شدهاند که تا آخر سال جاری، دستگاههای خود را به اندروید ۱۰ بهروزرسانی کنند. اگر این ادعای گوگل تا پایان سال جاری محقق شود، قطعا مؤفقیت بزرگی برای اندروید محسوب خواهد شد. انتظار میرود که روند انتشار بهروزرسانیها در سالهای آتی با نسخههای بعدی اندروید بیشازپیش سریع شود.
دیدگاه خود را دراینرابطه با ما و دیگر کاربران بهاشتراک بگذارید.
یک سال پس از انتشار اولین گزارشها دربارهی حفرههای امنیتی گوگل و سرویس مشابه ساخت گوگل، آمازون و گوگل هنوز موفق به برطرف کردن این حفرهها نشدهاند.
هکرها میتوانند الکسا و دستیار صوتی هوشمند گوگل را به ابزارهایی برای استراق سمع از کاربران تبدیل کنند یا از طریق نفوذ به آنها، بدون اینکه کاربر متوجه شود، اطلاعات مهم و شخصی او را از خودش دریافت کنند.
این موضوع، مسئلهای تازه نیست. آوریل ۲۰۱۸ بررسیهای موسسهی تحقیقات امنیت شبکهی چکمارکس حفرههای امنیتی مشابهی را روی الکسا شناسایی کرد. این موسسه ماه مه همان سال حفرهای مشابه روی دستیار صوتی گوگل و چند ماه بعد موردی تکراری روی الکسا شناسایی کرد. هرچند آمازون و گوگل ظاهرا این حفرهها را برطرف کردند اما هربار، روشهایی جدیدی برای عبور از لایههای امنیتی آنها کشف شد.
آخرین مورد از این روشهای جدید، توسط لوییس فریش و فابین برونلین، دو محقق موسسهی تحقیقات امنیت شبکهی SRlabs کشف شده است. نتایج تحقیقات این دو محقق که در اختیار خبرگزاری ZDent قرار گرفته، نشان میدهد بکاندهایی که گوگل و آمازون برای شخصیسازی دستیار صوتی گوگل و الکسا در اختیار توسعهدهندگان قرار میدهد، مسیر اصلی برای انجام فیشینگ یا استراق سمع است.
این بکاندها دسترسی توسعهدهندگان به توابع موردنیازشان برای شخصیسازی نحوهی پاسخ دستیار صوتی به فرامین را فراهم میکنند. محققان موسسهی SRIabs کشف کردهاند که با درج کارکتر «�. » (U+D801, dot, space) در بخشهای مختلفی از بکاند یک اپلیکیشن عادی الکسا یا دستیار صوتی گوگل میتوان در زمان فعال بودن این دستیار صوتی، آن را وادار کرد مدت زمان زیادی، واکنشی نشان ندهد.
روش کار هکرها به این صورت است که ابتدا کاری میکنند کاربر فکر کند یکی از اپلیکیشنها مشکلی دارد، بعد از آن «�. » را وارد بکاند کنند و باعث شوند دستیار صوتی درحالی که کار میکند، پاسخی به فرمانها ندهد و بعد از چند دقیقه یک پیغام فیشینگ برای کاربر ارسال کنند. در این شرایط کاربر تصور نمیکند که پیغام فیشینگ ارتباطی با اپلیکیشن قبلی داشته باشد.
تیم تحقیقاتی موسسهی STLabs اعلام کرده، حدود یک سال پیش این حفرههای امنیتی را به شرکتهای سازندهی این دستیارها گزارش داده اما آنها هنوز موفق نشدهاند مشکل را برطرف کنند.
آمازون به درخواست ZDnet برای اظهار نظر در اینباره پاسخی نداده است.
یک سخنگوی گوگل دربارهی این مسئله اعلام کرد:
تمام فعالیتهایی که در گوگل انجام میشوند، باید از سیاستهای توسعهدهندگان ما پیروی کنند و ما تضمین میکنیم مقابل هر فعالیتی که این سیاستها را نقض کنند خواهیم ایستاد. ما گزارشهای دریافتی در اینباره را بررسی و موارد ناقض قوانین را حذف کردیم. گوگل مکانیزمهایی برای جلوگیری از تکرار این اتفاقها در آینده ایجاد کرده است.
گوگل همچنین اعلام کرده، دستیار صوتی گوگل هرگز از کاربران خود رمز عبوری درخواست نخواهد کرد و بخش امنیتی این شرکت در حال بررسی اپلیکیشنهای تولیدشده توسط شرکتهای دیگر است.
ویدئوهای دیپفیک روزبهروز دقیقتر و حرفهایتر میشوند و در تعداد زیادی از آنها، چهرهی بازیگران مشهور با بازیگر ویدئو اصلی جابهجا میشود.
امروز تقریبا همهی ما با مفهوم و جزئیات ویدئوهای دیپفیک آشنا شدهایم. ویدئوهای دیپفیک با جابهجایی چهرهی بازیگران، افراد را در حال انجام کاری نشان میدهند که مرتکب آن نشدهاند. این فناوری ابتدا برای مصارف سرگرمی و تفریح استفاده میشود و بعدا خطرهای انتقال اخبار دروغ و سوءاستفاده برای مقاصد سیاسی پدیدار شدند. امروز ویدئوهای دیپفیک زیادی در سطح اینترنت وجود دارند و برخی از آنها واقعا هنرمندانه و با دقت زیادی ساخته شدهاند.
جیم مسکیمن، هنرمند امپرسیونیست و بازیگر، با یکی از متخصصان دیپفیک در یوتیوب بهنام Sham00k همکاری کرد تا چهرهی ۲۰ فرد مشهور را در ویدئویی ۲/۵ دقیقهای در حال انجام بازی خودش نشان دهد. ویدئو او نمونهای جذاب و البته ترسناک از هنر و فناوری دیپفیک محسوب میشود.
در ویدئویی که منتشر شد، جیم مسکیمن شعری بهنام Pity the Poor Impressionist را میخواند و در حین خواندن شعر، چهرهی او به بازیگران و افراد مشهور تغییر میکند. در این ویدئو، بهترتیب شاهد حضور جان مالکوویچ، کالین فرث، رابرت دنیرو، تامیلی جونز، نیک آفرمن، جورج کلونی، کریستوفر والکن، آنتونی هاپکینز، دکتر فیل، نیکلاس کیج، آرنولد شوارتزنگر، مورگان فریمن، برایان کرانستون، کریستف والتس، جو پشی، جک نیکلسون، جورج بوش، ایان مککلن، ران هاوارد و رابین ویلیامز بهجای بازیگر اصلی هستیم.
سازندهی ویدئو ادعا میکند فرایند تولید درمجموع به ۲۵۰ ساعت زمان نیاز داشت و از ۱،۲۰۰ ساعت فیلم بههمراه ۳۰۰ هزار عکس در آن استفاده شد. نکتهی مهم در ویدئو جدید، تقلید صدای مناسب بازیگران است. بهعلاوه، هنرمند اصلی هم شبیهسازی مناسبی از روش بازی هریک از بازیگران انجام میدهد که دیپفیک حاصل را بیشتر به واقعیت نزدیک میکند.
همانطورکه گفته شد، ویدئوهای دیپفیک امروز بهوفور در اینترنت یافت میشوند. سهم عمدهای از آنها فیلمهای غیراخلاقی هستند و بخشی هم به شوخی با بازیگران یا افراد مشهور دیگر همچون سیاستمداران یا مدیران شرکتهای بزرگ اختصاص مییابند.
اکثر اخباری که دربارهی ویدئوهای دیپفیک منتشر میشود، به تأثیر آنها بر ماهیت اخبار و تغییر نظر و دیدگاه مخاطبان اختصاص دارد. دراینمیان، خطر ویدئوهای غیراخلاقی نیز روزبهروز بیشتر میشود. با نگاهی به نمونههای منتشرشده میتوان سرعت سریع پیشرفت این فناوری را درک کرد. بههرحال، مسئله ویدئوهای دیپفیک بهحدی جدی شده است که حتی کنگرهی آمریکا روی آن بهشدت نظارت و آن را با جدیت بازرسی میکند.
شبکههای اجتماعی همچون فیسبوک و توییتر زیرفشار بسیاری قرار دارند تا راههایی برای شناسایی و حذف ویدئوهای دیپفیک از پلتفرمهای خود پیدا کنند. چندی پیش پس از انتشار ویدیوی دیپفیکی از مارک زاکربرگ در فیسبوک، غول شبکههای اجتماعی اعلام کرد برای مقابله با این ویدیوها ۱۰ میلیون دلار هزینه میکند. درنهایت، دیپفیک درکنار بحرانهای رسانهای دیگر همچون محتوای توهینآمیز، محتوای مرتبط با مسائل تروریستی، اطلاعات غلط و اخبار دروغین، از مسائل مهم رسانههای اجتماعی محسوب میشود.
کمپانی سوئدی Starbreeze در گزارشات مربوط به تخمین عملکرد مالی خود جزئیاتی از زمان عرضه بازی Payday 3 به اشتراک گذاشت و طی آن اظهار کرد این بازی بین سال 2022 و یا 2023 عرضه خواهد شد.
این کمپانی در چند سال اخیر با مشکلات مالی فراوانی مواجه شد به طوری که برای مدتی به نظر میرسید چیزی به تعطیلی آن باقی نمانده است اما Starbreeze تمام تلاش خود را به کار گرفت تا همچنان به بقا در صنعت بازی ادامه دهد. در واقع این کمپانی اکنون پیشبینی عملکرد مالی بسیار مثبتی را برای خود داشته است و در گزارشی که منتشر کرده بیان داشته که انتظار دارد عرضه بازی Payday 3 در سال 2022 و یا 2023 صورت بگیرد. باید توجه داشت که این اولین باری است که به نسخه سوم این مجموعه اشاره میشود و به نظر میرسد سرانجام پس از سالها شاهد انتشار نسخه جدید Payday خواهیم بود.
لازم به یادآوری است که بازی Payday 2 در سال 2013 منتشر شد و به یکی از پرفروشترین عناوین سال ذکر شده تبدیل شد. عرضه نسخه سوم در سال 2022 و یا 2023 بدین معنی است که نه و یا ده سال بین انتشار نسخه دوم و سوم فاصله ایجاد شده است.همچنین این موضوع بیان میدارد این اثر در کنار پلتفرم کامپیوترهای خانگی، برای کنسولهای نسل آینده یعنی Playstation 5 و Xbox Scarlett ساخته و عرضه خواهد شد.
درواقع تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc یک نوع پشتیبانی از تبلیغات آنلاین و بازاریابی اینترنتی است که بر روی طیف گسترده ای از وب سایت ها، از جمله موتورهای جستجو ، که در آن تبلیغ کنندگان فقط در صورت کلیک کاربر بر روی آگهی هزینه پرداخت می کند، است.
از این رو به آن ، ” پرداخت به ازای هر کلیک ” می گویند.یکی از روش های رایج و البته موثر در تبلیغات ، تبلیغات در موتور های جستجو می باشد.
اما پرداخت هزینه تبلیغات در این روش کدام است؟در این روش میزان مبلغ پرداختی بر اساس تعداد کلیک ها بر روی تبلیغ برآورد می شود.لازم به ذکر است برای انجام اینگونه تبلیغات شما باید با یک سری از واژگان آشنا شوید.
مزایای تبلیغات بر اساس کلیک یا ppc مقرون به صرفه بودن شاید فکر کنید چرا مقرون به صرفه؟
اما دلیل این است که شما تنها به ازای کاربرانی که بر روی تبلیغات شما کلیک کرده و به وب سایتتان میآیند پول پرداخت میکنید، نه تمامی کسانی که تبلیغ سایت شما را می بینند اما وارد آن نمی شوند، و اینگونه نیز نیست که برای مدت زمانی که تبلیغ شما آنجاست پولی پرداخت کنید. با توجه به این تفاصیل می توان گفت که این نوع از تبلیغات به نسبت سایر تبلیغات به صرفه می باشد.
هدفمندی می توانید بر روی تبلیغات خود محدودیت های جغرافیایی، اپراتور و دستگاه را اعمال کنید.
قابل سنجش بودن شما می تواند با توجه به ابزارهای اندازه گیری دقیق، میزان بازگشت سرمایه خود و همچنین فاکتورهای مدنظرتان را به صورت دقیق اندازه گیری کنید.
قابلیت شخصی سازی همینطور که کمپین خودتان را اجرا میکنید تنظیمات و قابلیت های ریز و درشتی در اختیار شما وجود دارد که بر اساس نیازهایتان کمپین خودتان را شخصی سازی کنید.
منابع آموزشی برای اجرای اینگونه تبلیغات دورهها و ابزارهای رایگان بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند که توانایی های خودتان را افزایش دهید.
سریع بودن شما می توانید به صورت لحظه ای تاثیر تبلیغات کلیکی و حضور کاربران در وب سایت خود را ببینید در صورتی که در روش سئو، شما زمان زیادی کار می کنید تا بعد از آن کم کم کاربران از وب سایت شما بازدید داشته باشند.
( توجه داشته باشید که این بدان معنی نیست که تبلیغات کلیکی می تواند جایگزین سئو سایت شما باشد زیرا سئو با اینکه زمان بر است ولی ماندگاری بالایی هم دارد )
معایب تبلیغات کلیکی شرکت های بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت که این خدمات را ارائه می دهند این طور اقدام می کنند که از بین چند وب سایت رقیب در حوزه کاری شما، هر کدام مبلغ بیشتری پرداخت کند، انتخاب می شود.
اگر بودجه کافی را برای این تبلیغات ندارید بهتر است قید آن را بزنید! چون به هر حال این وب سایت ها بابت هر کلیک از شما دلار می گیرند نه بابت هر مشتری! نکته قابل توجه این است که شما در صورتی می توانید از این نوع تبلیغات بهره ببرید که به خوبی بر روی کیفیت وب سایت خود و نیز بهینه سازی خدمات خود کار کرده باشید ، تا کلیک کردن ها به جذب مشتری ختم شود.
به طور خلاصه باید از کیفیت جنس یا خدمات خود نسبت به سایر رقبا مطمئن باشید و فقط به دنبال دیده شدن بیشتر و رساندن صدای خود به سایر مشتریان باشید.
اگرغیر از این است پس ابتدا سعی در بهبود عملکرد خود داشته باشید و سپس برای دیده شدن بیشتر در جهت تبلیغات اقدام کنید.
به عقیده تیم وب داران تبلیغات بر اساس کلیک یا PPC راهی مناسب برای دیده شدن وب سایت و کسب و کارتان است البته نه هر کسب و کاری چون در کشور ما با توجه به قیمت بالای دلار استفاده از این روش نوعی ریسک هم محسوب می شود.
نکات تامل برانگیز در جهت تبلیغات بر اساس کلیک یا PPC
بهتازگی آپدیت جدیدی برای بازی Super Mario Maker 2 منتشر شده که در جریان آن ویژگی آنلاین بازی کردن با دوستان، به بازی اضافه شده است.
قبل از عرضه بازی Super Mario Maker 2، اعلام شده بود که بازیکنان تنها میتوانند با سایر بازیکنهای جهان بازی بهصورت آنلاین بازی کنند و گزینهای بهنام بازی با دوستان برای سوپر ماریو میکر 2 تعریف نشده است. این در حالی است که عدهای از کاربران از این موضوع ابراز نارضایتی کردند که در ادامه نینتندو اعلام کرد پس از عرضه، این ویژگی به بازی اضافه خواهد شد. باتوجهبه جدیدترین اخبار بازی، مدتی است که آپدیت 1.1.0 بازی سوپر ماریو میکر 2 در دسترس قرار گرفته است و شاهد اضافه شدن ویژگی تجربه بخش آنلاین درکنار دوستان هستیم.
همچنین گزینه بازی کردن با دوستان، به شما اجازه میدهد که از مراحل آپلود شده در Course World و مراحل ذخیره شده در Coursebot هم استفاده کنید. از دیگر محتویات اضافه شده در بهروزرسانی 1.1.0 هم میتوانبه ویژگیهای اضافه شده به Nearby Play و همچنین اضافه شدن LAN Play اشاره کرد. اگر در حالت دستی از کنسول خود استفاده میکنید و میخواهید مراحل مختلفی را بسازید، میتوانید از ویژگی صفحه لمسی درکنار دکمههای حرکتی نینتندو سوییچ استفاده کنید.
نینتندو با Super Mario Maker 2 یکبار دیگر نشان داد که یک بازی انحصاری فوقالعاده باید چه ویژگیای داشته باشد. این بازی، نه تنها برای عاشقان دنیای ماریو و بازیهای پلتفرمر، بلکه برای طراحان بازی و ایدهپردازان تجربهای فوقالعاده است. گزینههای تقریبا بیشمار و تعداد مراحل خوب بسیار زیاد Super Mario Maker 2 را به بازیای تبدیل کرده است که مانند نسخه قبلی خود مشمول گذر زمان نخواهد شد و تا سالیان سال توانایی سرگرم کردن گیمر را دارد.
نزدیک به شش سال از عرضه کنسول ایکس باکس وان (Xbox One) گذشته و در این دوره بازیهای محبوبی برای آن منتشر شده است. فهرست پرفروشترین بازیهای کنسول ایکس باکس وان را در ادامه مطالعه کنید.
گروه انپیدی (NPD) که در حوزه آمارگیری از فروش بازیها فعالیت دارد، اخیرا لیست پرفروشترین بازیهای کنسول ایکس باکس را منتشر کرده است که در ادامه میتوانید به آن دسترسی پیدا کنید.
مت پیسکتلا (Mat Piscatella) تحلیلگر انپیدی در جریان یکی از لایو استریمهای اخیر مایکروسافت، اطلاعات تازهای را در رابطه با پرفروشترین بازیهای ایکس باکس وان منتشر کرد. او در این لایو استریم، از دو فهرست مختلف صحبت کرد: پرفروشترین بازیهای انحصاری و پرفروشترین بازیها شامل عناوین ترد پارتی. او همچنین اضافه کرد که این اطلاعات تنها از فروش بازیها در ایالات متحده بدست آمده و شامل دیگر بخشهای جهان نمیشود.
بدیهی است که در لیست، شاهد اثر غافل گیرکنندهای نباشیم. بازی جی تی ای 5 (Grand Theft Auto 5) مطابق معمول در صدر جدول قرار دارد، اتفاقی که اصلا عجیب جلوه نمیکند، به هر حال، این بازی یکی از پرفروشترین آثار تاریخ بازیهای ویدیویی به حساب میآید. از نظر مجموعهها، مجموعه کال آف دیوتی (Call of Duty) حضور برجستهای دارد و در واقع پنج بازی از این لیست متعلق به سری کال آف دیوتی است.
نکته جالب دیگر، عدم حضور بازیهای انحصاری این کنسول در لیست پرفروشترینها است. بازیهای انحصاری ایکس باکس شاید خوب فروخته باشند اما در مقایسه با آثار ترد پارتی و مولتی پلتفرم، حرفی برای گفتن نداشتهاند. مایکروسافت با خرید استودیوهای بازیسازی مختلف، در تلاش است تا شرایط را در نسل بعدی تغییر داده و بتواند آثار پرفروش و موفقتری تولید کند. اما این لیست به یک مسئله دیگر هم اشاره دارد: گرایش اکثر مخاطبان کنسول مذکور، به سوی آثار شوتر و اکشن بوده است.
پرفروشترین بازی های کنسول ایکس باکس وان 1- بازی Grand Theft Auto 5 2- بازی Call of Duty: WW2 3- بازی Call of Duty: Black Ops 3 4- بازی Call of Duty: Black Ops 4 5- بازی Red Dead Redemption 2 6- بازی Call of Duty: Infinite Warfare 7- بازی Battlefield 1 8- بازی Star Wars Battlefront 9- بازی Call of Duty: Advanced Warfare 10- بازی Destiny 2
و اما در فهرست پرفروشترین بازیهای انحصاری، شاهد سبکهای مختلفی هستیم. مطابق انتظار، بازیهایی از مجموعه هیلو، گیرز آف وار و فورزا در این لیست پیدا میشوند. بازیهای نسبتا غافل گیرکننده لیست، Sea of Thieves و State of Decay 2 هستند که رتبههای آخر را دارند. مت پیسکتلا همچنین اشاره کرده که این لیست، شامل فروش نسخههای کامپیوتر بازیها نیز میشود. به گفته او، به دلیل برنامه Xbox Play Anywhere، «جدا کردن آمار فروش بازیها بین ویندوز و کنسول غیرممکن است، زیرا هر دو در واقع یک پلتفرم به حساب میآیند».