پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 47
نویسنده : امیر روزی طلب

نایکی جدیدترین کفش هوشمند خود به نام نایکی Adapt Huarache را رونمایی کرد. این کفش قابلیت باز و بسته کردن بند کفش را داشته و می توان از طریق سیری آن را کنترل کرد.

کاربر می تواند با نصب برنامه Nike Adapt از طریق اپل واچ یا آیفون بند کفش Adapt Huarache را بدون دخالت دست باز و بسته کند.

نایکی می گوید این کفش همانند مدل هوراچی (Huarache) سال 1991 از لاستیک مصنوعی نئوپرن و اسکلت خارجی بهره مند است، با این تفاوت که در مدل جدید دو چراغ LED با قابلیت تغییر رنگ به زیر هر جفت اضافه شده. رنگ آمیزی چراغ ها با توجه به پاها و فعالیت ها قابل تغییر دادن است.

کاربران می توانند به کمک Siri Shortcuts دستوراتی که بیشتر استفاده می شوند را در دسترس قرار دهند. برای این منظور می توان دستورات باز کردن و بستن بندها و یا تعویض چراغ را دم دست قرار داد.

کفش نایکی Adapt Huarache از تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریور) در اپلیکیشن SNKRS و در بعضی فروشگاه ها عرضه خواهد شد. سازنده هنوز قیمت این محصول را اعلام نکرده ولی به نظر نمی رسد قیمت چندان بالایی داشته باشد چون کفش Adapt BB که اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شد تنها 350 دلار قیمت داشت.

جالب است بدانید کفش Adapt BB مدت کوتاهی پس از عرضه به دلیل به روز رسانی اندروید به مشکل خورد به طوری که کاربر نمی توانست بند آن را باز و بسته کند.

منبع : theverge


:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , بازي جديد , اخبار بازي ,



بازدید : 44
نویسنده : امیر روزی طلب

تیم OG در تورنمنت The International بازی دوتا 2 موفق به کسب جایگاه نخست و دریافت جایزه 15 میلیون دلاری از مجموع جوایز 34 میلیون دلاری شد. نکته جالب توجه اینکه جایزه این مسابقه از جایزه ای که قهرمانان پرآوازه مسابقات تنیس می گیرند نیز بیشتر است.

«Rod Breslau» از مشاوران ورزش های الکترونیک در رابطه با پول زیادی که تیم پنج نفره OG برنده شده می گوید:

«سهم هر نفر از این جایزه 15 میلیون دلاری حدود 3.1 میلیون دلار می شود. این جایزه از جایزه های مسابقات قهرمانی بزرگ از جمله تنیس هم بیشتر است. مثلاً تایگر وودز توانست در مسابقات مسترز 2019 تنها 2.07 میلیون دلار برنده شود. حتی در مسابقات گرنداسلم ویمبلدون نیز بزرگانی همچون نواک جوکوویچ صربستانی از مردان و سیمونا هالپ رومانیایی از زنان هر کدام 2.9 میلیون دلار جایزه به خانه بردند.»

جوایزی که سال جاری میلادی در مسابقات مختلف به مقام نخست تعلق گرفته را با جایزه 15 میلیون دلاری تورنمنت دوتا 2 مقایسه کنید:

مقام نخست مسابقات تنیس ویمبلدون - 2.9 میلیون دلار
مقام نخست مسابقات مسترز - 2 میلیون دلار
مقام نخست مسابقات اتومبیلرانی ایندی 500 - 2.6 میلیون دلار
مقام نخست اولین جام جهانی فورتنایت - 3 میلیون دلار
حتی تیم بازنده یعنی Team Liquid نیز جایزه 4.5 میلیون دلاری برنده شد که به هر کدام از اعضای تیم چیزی در حدود 892 هزار دلار می رسد که باز هم رقم قابل توجهی است.

همچنین تیم OG اولین تیمی است که دو سال پیاپی جایگاه نخست را از آن خود می کند. علاوه بر این دستاورد، این تیم با بردن جایزه 15 میلیون دلاری کسب بزرگ ترین جایزه در تاریخ ورزش های الکترونیکی را نیز به نام خود ثبت کرد.

ممکن است تصور کنیم به علت محبوبیت بیشتر مسابقات اتومبیلرانی یا تنیس و قهرمانان پرآوازه آنها، جایزه این مسابقات هم باید بیشتر باشد ولی در عمل اینگونه نیست؛ حالا اگر گیمر بسیار حرفه ای باشید و در تورنمنتی مانند دوتا 2 به مقام نخست برسید جایزه ای به مراتب بیشتر نصیبتان می شود.

نکته جالب اینکه بازیکنان مسابقات اتومبیلرانی و تنیس باید تمرینات فیزیکی بسیار مشکلی را پشت سر گذاشته و حین مسابقات با عرق ریختن فراوان به کسب مقام نخست امیدوار باشند.

منبع : engadget


:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , بازي جديد , اخبار بازي ,



نحوه اتصال دامنه به هاست
نوشته شده در شنبه 2 شهريور 1398
بازدید : 33
نویسنده : امیر روزی طلب

اگر قصد راه اندازی یک سایت را دارید ، قبل از اینکه وارد مرحله طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت شوید باید دو مرحله را انجام دهید ، اول خرید هاست ، سپس خرید دامنه ، بعد از این دو مرحله سایت شما آماده مراحل بعدی می شود ، برای اینکه سایت شما در فضای اینترنت نمایش داده شود باید دامنه را به هاست متصل کنید تا وقتی که کاربران نام دامنه سایت را در مرورگر خود وارد می کنند ، به سمت سرور هاست سایت هدایت شوند و بتوانند محتوای سایت را ببینند ، در غیر این صورت کاربران باید آدرس IP شما را که مقداری عددی است و به خاطر سپردن آن بسیار دشوار است را وارد کنند.

در اصل DNS یک تکنولوژی قدرتمند است که نام دامنه را به آدرس IP تبدیل می کند ، نحوه کار DNS به این صورت است که وقتی شما در مرورگر خود آدرس دامنه را وارد می کنید ، این آدرس توسط سرور DNS به صورت خودکار تبدیل به آدرس IP می شود ، برای مثال وقتی که شما آدرس سایت webdaran.com را در مرورگر خود وارد می کنید ، داخل سایت می شوید و این در حالی است که نام این دامنه توسط سرور DNS به طور خودکار به IP شماره 125.25.256.56 تبدیل می شود ، این عمل باعث می شود کاربران نیازی به خاطر سپردن اعداد پیچیده و طولانی را نداشته باشند.

برای متصل کردن دامنه به هاست باید DNS دامنه را روی DNS هاست تنظیم کنید ، شما می توانید از طریق name server ، دامنه را به هاست متصل کنید.

 

مراحل اتصال دامنه به هاست
در مرحله اول وقتی هاست را خریداری می کنید ، یک ایمیل برای شما ارسال می شود که حاوی name server است ، سپس باید وارد پنل مدیریتی دامنه خود شوید و name server را در بخش DNS وارد کنید ، برای این کار اگر پسوند دامنه شما .ir باشد ، باید از طریق سایت nic.ir وارد پنل مدیریتی خود شوید و این مراحل را انجام دهید ، اگر پسوند دامنه شما .com یا .net یا .org و…. است ، یک لینک به ایمیل شما ارسال می شود که از طریق آن می توانید وارد پنل مدیریتی خود شوید و تنظیمات را انجام دهید ، اما اگر برای شما ایمیل ارسال نشد ، باید به سایتی که از طریق آن دامنه را خریداری کرده اید بروید و وارد حساب کاربری خود شوید و سپس وارد پنل مدیریتی خود شوید ، بعد از اینکه name server را در DNS وارد کردید یعنی DNS روی هاست تنظیم شده است ، حالا برای اینکه دامنه را به هاست متصل کنید ، باید وارد سرور هاست خود شوید ، برای این کار کافی است در آخر آدرس دامنه سایت cpanel/ را اضافه کنید تا وارد سرور هاست شوید ، سپس به کنترل پنل هاست بروید و روی گزینه parked domains کلیک کنید ، سپس نام دامنه را در کادر وارد کنید و روی گزینه add کلیک کنید ، حالا دامنه شما به هاست متصل شد ، اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید ، با وارد کردن آدرس دامنه سایت در مرورگر خود ، وارد سایت خواهید شد و از این به بعد می توانید وارد مراحل بعدی طراحی سایت خود شوید.

باید به این نکته توجه کنید که اگر پسوند دامنه شما .ir است پس از 12 تا 48 ساعت اقدام به این کار کنید ، و همچنین این زمان برای پسوند های دیگر 5 الی 6 ساعت است ، چون این زمان هایی که گفتیم طول می کشد تا در DNS سرورهای دنیا ثبت شود.

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

نحوه اتصال دامنه به هاست

:: برچسب‌ها: آموزش , آموزش سايت , آموزش طراحي سايت , آموزش طراحي , آموزش ساخت سايت , آموزش ديجيتال مارکتينگ , آموزش بازاريابي , آموزش بازاريابي آنلاين , ديجيتال مارکتينگ , آموزش سئو , آموزش سئو سايت , آموزش بهينه سازي , آموزش بهينه سازي وب سايت , آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو ,



نقص امنیتی Notepad؛ میدانی برای جولان هکرها
نوشته شده در یک شنبه 27 مرداد 1398
بازدید : 47
نویسنده : امیر روزی طلب

هکرها از هر نقص امنیتی برای رخنه به کامپیوترها بهره می‌برند؛ ولی این‌بار با نقص مهمی که در نوت‌پد وجود دارد، راه برای آنان بسیار هموار شده است.

خلأیی امنیتی در یکی از ساده‌ترین برنامه‌های سیستم‌عامل ویندوز، یعنی نوت‌پد (Notepad) شناسایی شد. براساس ادعای TechRadar، یکی از محققان امنیتی آسیب‌پذیری رایانه‌ها را هنگام استفاده از برنامه‌ی نوت‌پد کشف کرده است. نوت‌پد ابتدایی‌ترین برنامه برای تایپ و ویرایش متن‌هایی است که فاقد قالب خاصی هستند. از این نقص امنیتی نوت‌پد که تویس اورمندی (Tavis Ormandy)، محقق امنیتی Google Project Zero کشف کرده است، هکرها می‌توانند سوء‌استفاده‌ کنند و کل کامپیوترها را با بارگیری برخی از کدهای مخرب به‌سادگی تصاحب کنند. این نقص موجب می‌شود هکرها بتوانند حتی به کامپیوترهای دارای ویندوزهای قدیمی‌‌ای نظیر XP نیز رخنه کنند.

همان‌طورکه TechRadar خاطرنشان می‌کند، این نقص درواقع از ضعفی در Windows Text Services Framework ناشی می‌شود. این فریم‌ورک به مواردی از قبیل ورودی متن (text inputs) و پردازش متن و طرح‌بندی صفحه‌کلید می‌پردازد. خلأ امنیتی در دلِ این فریم‌ورک نهفته‌ است؛ مؤلفه‌ای که به CTextFramework معروف است. به‌گزارش The Register، این مؤلفه‌ خود نقص‌هایی امنیتی‌ دارد که درنهایت موجبات سوءاستفاده‌ی هکرها را ازطریق برنامه‌هایی فراهم می‌کند که برای تایپ متن استفاده می‌شوند و در تعامل با این مؤلفه‌ هستند.

علاوه‌براین، TechRadar متذکر می‌شود تحقیقات اورمندی درزمینه‌ی نقص امنیتی نوت‌پد، نشان می‌دهد اساسا عبور از پروتکل‌‌های سیستم امنیتی به‌راحتی صورت می‌پذیرد. این امر نه‌تنها به هکرها اجازه‌ی جولان و دسترسی بیشتری می‌دهد؛ بلکه آنان را قادر می‌سازد با استفاده از رایانه‌ی قربانی‌شده‌، به سایر رایانه‌ها دسترسی یابند. Ormandy طی پستی در وبلاگ خود، از گستردگی دامنه‌ی آسیب‌های ناشی‌شده از نقص‌های امنیتی مؤلفه‌ی CTextFramework این‌گونه نوشت:

۱. هیچ نظارتی برای دسترسی وجود ندارد و هر برنامه‌ و کاربری حتی در فرایند‌های سندباکس می‌تواند به هر CTF متصل شود. درواقع، از کاربران شناسه‌ی Thread و شناسه‌ی پردازش و HWND خواسته می‌شود؛ اما چون این اطلاعات تصدیق نمی‌شوند، می‌توانند دروغین باشند؛

۲. هکرها به‌راحتی می‌توانند خود را به‌جای سرویس CTF معرفی و به سایر برنامه‌ها حتی برنامه‌های سیستمی دسترسی پیدا کنند و برای جلوگیری از این‌کار هیچ مانعی تعبیه نشده است. حتی در خوش‌بینانه‌ترین حالت هم با استفاده از CTF می‌توان از محیط سندباکس فرار کرد و دسترسی‌ها را افزایش داد.

بنابر گفته‌های TechRadar و ZDNet، مایکروسافت پَچی به‌نام CVE-2019-1162 و معروف به پچ Patch Tuesday را سه‌شنبه ۱۳ اوت به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه‌ی مایکروسافت منتشر کرده است. ZDNet گزارش می‌دهد این پچ درمجموع برای برطرف‌کردن ۹۳ نقص امنیتی در نظر گرفته شده‌ است.

منبع : digitaltrends


:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , بازي جديد , اخبار بازي ,



ویژگی های یک سایت کاربر پسند
نوشته شده در پنج شنبه 24 مرداد 1398
بازدید : 59
نویسنده : امیر روزی طلب

طراحی وب ، برای رسیدن به یک سایت کاربر پسند نه تنها به معنای پایان کار !!!بلکه تنها اولین پله برای شروع فعالیت جهت رسیدن به این هدف مهم می باشد.تمامی وب مستران آرزوی حضور کاربران زیاد در سایت خود را دارند ، اما چرا ؟زیرا که موتور های جستجوگر متوجه این مهم می شوند و در رتبه بندی شما این نتایج را در نظر می گیرند.

اگر به سایت های موفق در این زمینه توجه داشته باشیم به طور مشهودی می توان یافت :که وب سایت هایی در این زمینه به موفقیت می رسند که اصول ، پارامتر ها و مراتب مختلفی که در زمینه بهینه سازی سایت مهم می باشد را رعایت می کنند.

پارامترهای لازم برای سایت کاربر پسند :

موتور های جستجوگر دارای پارامتر هایی برای شناسایی یک سایت کاربر پسند هستند.اگر شما بتوانید حداکثر این قوانین را اجرا کنید بدون شک به لیست بالای موتور های جستجوگر خواهید رسید.در نتیجه میزان ورودی کاربران به سایت شما بیشتر شده و شما در رسیدن به هدفتان نزدیک تر شده اید.
تولید علم و محتوا برای رسیدن به سایت کاربر پسند :
اغلب کاربران متدها و الگوریتم های موتور های جستجوگر را نمی شناسند که این امری بدیهی است.و فقط به دنبال پیدا کردن پاسخی برای سوال های خود هستند و اکثر آنها از مباحث سئو بی خبر می باشند.طراحی سایت زمانی با موفقیت پیش خواهد رفت که مطالب شما با سوالات ذهنی کاربرانتان در نزدیک ترین حالت باشد.
آن وقت است که کاربران شما به نتایج دلخواه خود می رسند. و به یک سایت کاربر پسند نزدیک می شوید.بنابراین اختلاف بین موتور های جستجوگر و کاربران را می توان در معیار های انتخابی خود مشاهده کنید.اگر معیار و هدف شما کمک به کاربران ، پاسخ به سوالات آنها و افزایش دانش آنها باشد.
پس …
بدون شک به لینک های اول موتور های جستجوگر خواهید رسید. و این امر با :تولید علم ، محتوا های یونیک ، تصاویر مهیج و … که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

 

مراحل دستیابی به یک سایت کاربر پسند :

موتور های جستجوگر گوگل بسیار هوشمند هستند.به گونه ای که آنها دارای 10 الگوریتم پویا که توسط ربات تمام سایت هایی که خود را به گوگل معرفی می کنند واکاوی کرده و براساس نتایج این مشاهدات رتبه بندی ها را انجام می دهند.اما کاربران خیلی با این ربات ها متفاوت هستند !!!

به گونه ای که اکثر آنها توضیحاتی در مورد سئو ، بک لینک ، کلمات کلیدی و … نمی دانند.به همین دلیل است که شما باید ارتباط بین کلمات را برای آن ها در صفحات خود بوجود آورید.حال بپردازیم به ویژگی هایی که طراحان سایت و وب مستران باید آنها را بدانند و عمل کنند تا راه موفقیت را پیش ببرند.
حال به 6 مورد مهم برای رسیدن به یک سایت کاربر پسند می پردازیم :
موضوع سایت

اگر قصد طراحی یک وب سایت را دارید توجه داشته باشید که مهم ترین نکته در داشتن یک وب سایت موفق موضوع سایت می باشد.که اگر بتوانید به موضوعات جذاب بپردازید بی شک به جذب کاربران خواهید رسید.
حتی اگر فروشی در سایت خود نداشته باشید از طریق تبلیغات مناسب می توانید به سوددهی برسید.اگر طراحی سایت به درستی انجام شود کاربر می تواند مدت زیادی را با نهایت رضایت در سایت شما بگذراند.

و این امر نتیجه ای جز افزایش رنک شما نخواهد داشت.
با افزایش رنک سایت خود می تواند سانت به سانت صفحات خود را با بالا ترین قیمت بفروشید و به تبلیغات مناسب بپردازید.

طراحی حرفه ای سایت...

برای مطالعه ادامه این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

ویژگی های یک سایت کاربر پسند


:: برچسب‌ها: آموزش , آموزش سايت , آموزش طراحي سايت , آموزش طراحي , آموزش ساخت سايت , آموزش ديجيتال مارکتينگ , آموزش بازاريابي , آموزش بازاريابي آنلاين , ديجيتال مارکتينگ , آموزش سئو , آموزش سئو سايت , آموزش بهينه سازي , آموزش بهينه سازي وب سايت , آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو ,



بازدید : 58
نویسنده : امیر روزی طلب

در راستای رها شدن از فرآیند ملال‌‌آور وارد کردن رمزهای عبور، گوگل اخیرا قابلیت جدیدی معرفی کرده تا کاربران اندروید بتوانند برای ورود به سرویس‌های مختلف در عوض تایپ پسورد از حسگر اثر انگشت یا پین کد استفاده نمایند.

این ویژگی که فعلا به طور آزمایشی راه‌اندازی شده اجازه می‌دهد که از طریق مشخصات بیومتریک (در حال حاضر اثر انگشت) هویت خود را در مرورگر کروم برای ورود به حساب گوگل احراز نمایید. در حال حاضر گوگل کروم برای اندروید از این قابلیت برخوردار شده و می‌توانید همین حالا آن را امتحان نمایید.

برای این کار کافیست وارد سایت passwords.google.com شوید. سپس گوگل به شما اجازه می‌دهد که از طریق اثر انگشت وارد حساب کاربری‌تان شوید. البته روش‌های دیگر همچون وارد کردن پین کد، پترن یا رمز عبور نیز برای احراز هویت همچنان در اختیارتان قرار دارد.

 

به گفته گوگل از آنجا که این ویژگی در مرحله آزمایشی به سر می‌برد، فعلا تعداد محدودی از دیوایس‌های اندرویدی به آن دسترسی دارند. نکته بعد این که در روش مذکور نمی‌توان از یک گوشی برای ورود به نسخه دسکتاپ گوگل کروم استفاده کرد که البته شاید در آینده شاهد فراهم شدن چنین امکانی باشیم.

گوگل در گفتگو با وبسایت ورج اعلام کرده که می‌خواهد احراز هویت با شاخص‌های بیومتریک را طی «چند روز آینده» برای کلیه دیوایس‌های مبتنی بر اندروید 7.0 و نسخه‌های جدیدتر گسترش بدهد. کلیه دیوایس‌های مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا و بالاتر از استاندارد FIDO2 پشتیبانی به عمل می‌آورند که لازمه احراز هویت با شاخص‌های بیومتریک به حساب می‌آید.

شایان ذکر است که استفاده از روش فوق، بسیار امن‌تر از آن است که از رمزهای عبور استفاده کنید چرا که اطلاعات شما صرفا در دیوایس‌ خودتان ذخیره می‌شود، ضمن اینکه خطر استفاده هکرها از پسورد شما در سرویس‌های مختلف تحت وب تقریبا وجود نخواهد داشت.

با تمام این اوصاف، باید منتظر بمانیم و ببینیم که اوضاع در ادامه چگونه پیش می‌رود و آیا می‌توانیم منتظر روزی باشیم که پسوردهای تایپی به طور کلی از صحنه اینترنت حذف شوند؟

منبع : engadget


:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , بازي جديد , اخبار بازي ,



نرم افزار استریم Twitch Studios وارد فاز بتای محدود شد
نوشته شده در یک شنبه 20 مرداد 1398
بازدید : 53
نویسنده : امیر روزی طلب

كمپانی توییچ به‌تازگی نرم‌‌افزار استریم خود یعنی Twitch Studios را وارد مرحله تست بتای محدود كرد.

در حال حاضر اغلب استریمرها از پلتفرم توییچ برای نمایش زنده‌ی بازی‌های ویدیویی خود به دیگران استفاده می‌كنند. در این بین تعدادی از افراد از نرم‌افزارهای متفرقه‌ای مانند OBS Studio و XSplit برای آماده كردن تصویر و تنظیمات اضافی استریم خود بهره می‌برند. نرم‌افزارهای این‌چنینی به استریمرها كمك می‌كند تا تصویر خود را پیش از آغاز استریم شخصی‌سازی و تغییراتی را باب میل خود در آن اعمال كنند. از این‌رو، كمپانی توییچ كه تصمیم گرفته نرم‌افزار خود را برای این كار توسعه دهد، برنامه Twitch Studios را به‌تازگی وارد مرحله تست بتا كرده است.

هدف ابتدایی این برنامه این است كه كار را تا جای ممكن برای استریمرهایی كه در ابتدای كار هستند آسان كند و امكانات موردنظر را در اختیار آن‌ها قرار دهد. البته كمپانی Twitch گفته كه این برنامه در فاز بتا دارای امكانات محدودی است. به‌عنوان مثال می‌توانید در این برنامه از یك‌سری قالب شخصی‌سازی از پیش‌ساخته‌شده برای بهتر كردن محیط استریم خود استفاده كنید. به‌طور كلی امكانات و ویژگی‌هایی كه این نرم‌افزار دارد، تقریبا مشابه سایرین است و نمی‌توان آن را یك تحول در این زمینه قلمداد كرد. شاید بتوان مهم‌ترین كار این برنامه را كه موجب ساده‌تر شدن استریم برای افراد می‌شود، وجود خودش دانست؛ چراكه دیگر نیازی به استفاده از نرم‌فزارهای متفرقه نخواهد بود. به زبان ساده، با انتشار نرم افزار Twitch Studios شما دیگر نیازی به هیچ برنامه‌ی دیگری نخواهید داشت و می‌توانید تمامی مراحل استریم را به‌راحتی هرچه‌ تمام‌تر انجام دهید.

اگر شما هم جزو كسانی هستید كه علاقه دارید استریم را آغاز كنید اما نمی‌دانید كه چه‌كاری باید انجام دهید، این نرم‌افزار می‌تواند فرصت خوبی برای شما باشد؛ چراكه بُعد فنی استریم كمی سخت و آزاردهنده است كه به لطف این نرم‌افزار، دیگر نیاز نیست كه نگران آن باشید. همچنین در نظر داشته باشید كه اگر كمپانی توییچ به بازخوردهایی كه از سوی تست‌كنندگان نرم‌افزار در مرحله بتا ارسال می‌شود، توجه كند، می‌توان گفت كه Twitch Studios تبدیل به یك نرم‌افزار استریم باكیفیت خواهد شد.

اگر علاقه دارید كه در این تست بتا شركت كنید، می‌توانید شانس خود را با ثبت‌نام از اینجا امتحان كنید تا شاید توسط توییچ برای این تست پذیرفته شدید.

منبع : dualshockers


:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , بازي جديد , اخبار بازي ,



بدافزار چیست؟ (قسمت دوم)
نوشته شده در پنج شنبه 17 مرداد 1398
بازدید : 53
نویسنده : امیر روزی طلب

همانطور که مشاهده کردید در قسمت اول مقاله به چهار نوع بدافزار رایج اشاره کردیم و در این مقاله قصد داریم به پنج مورد دیگر هم اشاره کنیم.تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید.

5- ابزارهای تبلیغاتی

بسیاری از تغییرات بدافزاری که ما در مورد آن بحث کردیم هدفمند طراحی شده اند تا پنهان باقی بمانند با این حال برخی مخالف این روش عمل می کنند.از این موارد می توان به ابزارهای تبلیغاتی اشاره کرد که کاربر را مجبور به ارتباط با تبلیغات می کند.البته در بیشتر مواقع این نوع از نرم افزارهای مخرب بی ضرر تر از آن هستند که عمدا تحریک کنند.هدف اصلی این است که با کلیک کردن بر روی آگهی ها و پیوندها ، درآمد کسب کنید.

ابزارهای تبلیغاتی می توانند به صورت پاپ آپ ظاهر شوند که شما نمی توانید آن را ببندید و یا به طور نامحدود باز می شوند تا زمانی که شما روی آن ها کلیک کنید.یک بار دیگر آسیب پذیری اصلی برای کاربران سایت های وردپرسی مربوط به افزونه ها است.

در سال 2016 مشخص شد که افزونه Simple Share Buttons هزاران نفر از کاربران را به ابزارهای تبلیغاتی کشانده است.پس از به روز رسانی ، افزونه یک پیام در داشبورد قرار می داد که شما بدون کلیک کردن بر روی آن نمی توانستید آن را حذف کنید به همین دلیل مهم است که به طور مداوم فایل های خود را اسکن کنید به خصوص مواقعی که افزونه ای را اضافه یا به روز رسانی می کنید.

شما همچنین می توانید از ابزاری مانند افزونه Security Scanner استفاده کنید که تم ها و افزونه های شما را به صورت روزانه بررسی می کند.

 

6- Ransomware

اگر ابزارهای تبلیغاتی ، سارق دنیای بدافزار است ، Ransomware قاتل آن است!این نوع دیگری از نرم افزارهای مخرب است که در سایه ها پنهان نمی شود.Ransomware با برخی از اقدامات شما را تهدید می کند و یا سیستم شما را مختل می کند مگر اینکه هزینه پرداخت کنید تا آن را حذف کنید.

یک روش معمول اخاذی توسط این بدافزار این است که فایل های شما را رمز گذاری کرده و آن را غیر قابل دسترس می کند و پس از آن مهاجمان از شما درخواست پول می کنند تا فایل ها را رمزگشایی کنند.با این حال Ransomware همچنین می تواند در جهت معکوس استفاده شود! برای متوقف کردن مهاجمان از نفوذ به اطلاعات و یا آسیب رساندن به سیستم شما.

Ransomware اغلب از طریق ایمیل گسترش می یابد و به عنوان ضمیمه هایی که یک بار شبکه را باز می کند ، مسدود می شود.این بدافزار همچنین می تواند برای هدف قرار دادن سایت های وردپرس مورد استفاده قرار گیرد به این صورت که فایل های هر سایت را رمز گذاری می کند و سپس تلاش می کند تا از مالک سایت هزینه دریافت کند تا مجددا آن ها را باز گرداند.بهترین راه برای از بین بردن این حملات ، گرفتن بک آپ منظم از سایت است همچنین مهم است که هر جنبه ای از سایت خود را ایمن نگه دارید زیرا ممکن است نقاط ضعفی وجود داشته باشد که مهاجمان بتوانند از آن استفاده کنند.

7- پاک کن ( Wiper ).........

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی و محافظت از اطلاعات خود در برابر آنها حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

بدافزار چیست؟ (قسمت دوم)


:: برچسب‌ها: آموزش , آموزش سايت , آموزش طراحي سايت , آموزش طراحي , آموزش ساخت سايت , آموزش ديجيتال مارکتينگ , آموزش بازاريابي , آموزش بازاريابي آنلاين , ديجيتال مارکتينگ , آموزش سئو , آموزش سئو سايت , آموزش بهينه سازي , آموزش بهينه سازي وب سايت , آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو ,



بازدید : 41
نویسنده : امیر روزی طلب

چند وقتی هست که با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی ساعت هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ اکتیو 2 عکس‌ها و خبرهای متعددی از آن منتشر می‌شود. حالا این بار رندرهای جدید و با کیفیت این ساعت مشخصات دیگری برای هر دو سایز آن مثل رنگ و جنس بندها را آشکار می‌کند.

به لطف این رندرها می‌توان نگاه نزدیکتری به ساعت هوشمند سامسونگ داشت. بر این اساس سامسونگ برای هرکدام از سایزهای این ساعت سه رنگ در نظر گرفته است. علاوه بر این فقط ساعت کوچکتر (40 میلیمتر) با بند چرمی نشان داده شده و ساعت 44 میلیمتری با بندی که به نظر از جنس سیلیکون نرم است در رندرها ظاهر می‌شود.

فعلا نمی‌توان گفت که آیا ساعت‌ها در نهایت فقط با همین رنگ‌بندی و مشخصات ظاهری معرفی خواهند شد یا سامسونگ ایده‌های دیگری هم برای گلکسی واچ اکتیو 2 در نظر دارد. بعلاوه احتمالا بندهای مختلفی از تولیدات سامسونگ و شرکت‌های ثالث دیگر برای این ساعت عرضه خواهند شد و حق انتخاب کاربران در این حوزه محدود نخواهد بود.

گلکسی واچ اکتیو 2 قرار است به قابلیت ECG یا همان پایش وضعیت ضربان قلب مجهز باشد اما اینطور که اعلام شده، این قابلیت از ابتدا در اختیار کاربران نخواهد بود. سامسونگ اعلام کرده که قرار است این قابلیت با یک به روز رسانی جدید در نیمه اول سال 2020 به این ساعت هوشمند اضافه شود.

علاوه بر این گفته می‌شود که مدلی از این ساعت احتمالا از اینترنت نسل چهارم مخابراتی یعنی LTE هم پشتیبانی می‌کند و بر خلاف مدل قبلی یعنی گلکسی واچ، فاقد قاب چرخنده است.

پیشتر گفته می‌شد که احتمالا این ساعت هوشمند در رویداد معرفی سری جدید گلکسی نوت سامسونگ معرفی خواهد شد اما سامسونگ اعلام کرده که گلکسی واچ اکتیو 2 قرار است به صورت اینترنتی (و نه در یک رویداد زنده) فردا 14 مرداد و دو روز قبل از معرفی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس، رونمایی شود.

منبع : gsmarena


:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , بازي جديد , اخبار بازي ,



بازدید : 42
نویسنده : امیر روزی طلب

شیائومی ساعت اسپرت C+86 را در قالب پلتفرم کراودفاندینگ خود معرفی کرد؛ یک ساعت مچی با ظاهری سنتی و امکاناتی مدرن که طراحی زیبا و مستحکمی دارد.
ساعت اسپرت C+86 شیائومی دارای عقربه‌های توخالی و صفحه کرنوگراف (زمان سنج) چند منظوره است. با وجود ظاهر سنتی این ساعت مچی، کاربران می‌توانند از یک کرنومتر دستی برای سنجش فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنند.

بدنه خارجی C+86 که جنسی از فولاد ضد زنگ 316L دارد، با چند فرایند مختلف صیقل داده شده تا کاملا برق بیفتد. شیشه ساعت هم از نوع معدنی با درجه سختی بالاست که می‌تواند به طور موثری از خراش افتادن سطح آن جلوگیری کند.

 

صفحه اعداد ساعت اسپرت C+86 مزین به الگوهای خورشیدی است و درون فضای گرادیانی آن را، خطوط کوچک مشکی رنگ و خطوط بزرگ نقره‌ای رنگ احاطه کرده‌اند. همچنین وجود یک پوشش شب‌نما، مشاهده‌ی زمان در محیط‌های تاریک را برای کاربران تسهیل می‌کند.

اما به کرنوگراف‌‌های سی پلاس 86 بپردازیم. این سه صفحه کوچک در عملکرد کرنومتر نقش دارند و یکی از آن‌ها تایمر ثانیه، یکی تایمر دقیقه و دیگری تایمر ساعت است. در کنار بدنه، دکمه‌های کنترل را می‌توان دید. مطابق معمول، کنترل اصلی ساعت در وسط قرار دارد و دو دکمه دیگر نیز آن را همراهی می‌کنند؛ یکی دکمه شروع و توقف، و دیگری برای تنظیم مجدد تایمر است.

ناگفته نماند که این ساعت اسپرت شیائومی از تکنولوژی کوارتز (quartz movement) شرکت SEIKO بهره می‌برد. برخورداری از بندهای سیلیکونی اختصاصی و ضد آب بودن تا عمق 30 متری، از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌روند. کمپانی چینی هنوز قیمت و تاریخی را برای عرضه‌ی این محصول اعلام نکرده است.

منبع : gizmochina


:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , بازي جديد , اخبار بازي ,