سرويس تاكسي هوايي اوبر در نيويورك راه اندازي شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 56
نویسنده : امیر روزی طلب

در هفته اي كه گذشت اوبر از سرويس تاكسي هوايي خود به نام Uber Copter رونمايي كرد. اين سرويس قرار است مسافران را از طريق هلي كوپتر بين دو نقطه منهتن و فرودگاه جان اف كندي نيويورك جابجا كند و در ادامه در ديگر نقاط آمريكا نيز راه اندازي شود.

سفارش هلي كوپتر از طريق اپليكيشن اوبر امكان پذير است و مبلغ كرابه براي هر مسافر بين ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار اعلام شده؛ هلي كوپترهاي اوبر بعد از سفارش گذاري مشتري آنها را از منزلشان سوار كرده و طي يك پرواز ۸ دقيقه اي به فرودگاه مي رسانند.

سرويس تاكسي هوايي اوبر در كل منطقه جنوبي خيابان هوستون منهتن فراهم است و مسافران هم ميتوانند بلافاصله درخواست هلي كوپتر بدهند و هم اينكه از پنج روز قبل درخواست خود را در اپ اوبر ثبت كنند. علاوه بر اين به محض رسيدن در فرودگاه، مشتريان ميتوانند درخواست يك هلي كوپتر ديگر را ثبت كنند تا بعد از برگشت شان از سفر آنها را از فرودگاه به شهر ببرد.

البته اين شركت هنوز اعلام نكرده كه تاكنون چند نفر از سرويس آن (كه از روزهاي دوشنبه تا جمعه هر هفته ارائه مي شود) استفاده كرده اند و صرفا ميدانيم كه استفاده از تاكسي هاي هوايي اوبر فقط براي آن دسته از مشتريان گروه پلاتينيوم و الماس ميسر است (يعني افرادي كه امتيازشان در اپ اوبر بيشتر از ۲۵۰۰ است). در اين سيستم امتياز دهي كاربر بابت هر بار استفاده از سرويس تاكسي اشتراكي چند مسيره و يا Eats (سرويس تحويل غذاي اوبر) يك امتياز دريافت خواهد كرد و براي هر دلاري كه در سرويس لوكس Uber XL خرج مي كند هم سه امتياز مي گيرد.

مسافران سرويس تاكسي هوايي اوبر در هر سفر پنج نفر خواهند بود و ميتوانند همراه با خود يك كيف دستي و يك كيف لپ تاپ را ببرند.

همزمان با راه اندازي اين سرويس شهردار منهتن نيز از آغاز به كار هلي كوپترهاي مسافربر ابراز نگراني كرده و اعلام كرده كه پرواز هلي كوپتر بر فراز اين شهر بايد ممنوع شود.

همين حالا كه اين مطلب را مي خوانيد آسمان منهتن مملو از هلي كوپترهاي توريستي است و يكي از رقباي اوبر به نام Blade نيز سرويسي مشابه به Uber Copter را راه اندازي كرده كه مسافران را به فرودگاه هاي محلي همپتونز يا ساحل مي برد تا نيازي به سفرهاي سه ساعته يا استفاده از قطار براي اين منظور نداشته باشند.

منبع : telegraph




:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , بازي جديد , اخبار بازي ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: