ساعت هوشمند سامسونگ گلكسی واچ اكتیو ۲ را پیش از معرفی ببینید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 59
نویسنده : امیر روزی طلب

هفته پیش بود كه اولین تصاویر از ساعت هوشمند سامسونگ گلكسی واچ اكتیو ۲ منتشر شد .امروز اما این ساعت هوشمند جدید سامسونگ در پوستر تبلیغاتی‌اش لو رفته است.

ساعت جدید سامسونگ دارای ویژگی جدید نوار قلب ECG هست. البته منظور از ویژگی جدید در سری ساعت هوشمند شركت كره‌ای هست، چراكه این قابلیت از سری ۴ به بعد به ساعت هوشمند اپل واچ اضافه شده است.

از طریق این ویژگی افراد قادر خواهند بود در فضای الكتروكاردیوگرام (محور افقی نشان دهنده‌ زمان و محور عرضی نشان دهنده دامنه ولتاژ) بدون نیاز به هیچ دستگاه خاصی نوار قلب خود را در فواصل زمانی مختلف ضبط كرده و با دكتر خود به اشتراك بگذارند. احتمالاً این ویژگی به طور خودكار نیز فعال بوده و ضربان قلب افراد را زیر نظر خواهد داشت تا در زمان بروز فیبریلاسیون دهلیزی (شایع‌ترین نوع آریتمی قلبی است كه تحریك الكتریكی مسیر مشخصی را در قلب طی نمی‌كند) به فرد هشدار دهد.

انتظار داریم كه سنسور ثبت ضربان قلب ساعت هوشمند جدید سامسونگ نیز همچون اپل واچ، استانداردهای سازمان دارو و غذای جهانی (FDA) را كسب كرده باشد؛ یا ممكن است كمی بعد از عرضه رسمی گجت شاهد كسب مجوزهای لازم از سازمان FDA و فعال شدن قابلیت مذكور باشیم.

ویژگی جدید افزوده شده به گلكسی واچ اكتیو ۲ كه پیش‌تر در اپل واچ باعث نجات یافتن فردی هنگام تصادف شد، تشخیص سقوط از ارتفاع است. به واسطه این ویژگی اگر فرد مورد ضربه سنگین یا سقوط از ارتفاع قرار گیرد، به وی هشدارهای لازم از طریق ساعت داده خواهد شد. اگر فرد نتواند به این هشدارها توجه لازم كند، ساعت به طور خودكار با شماره تماس‎های اضطراری از پیش ثبت شده تماس خواهد گرفت و موقعیت جغرافیایی وی را اعلام می‌كند.

نظر شما درباره گلكسی واچ اكتیو ۲ چیست؟

منبع : gsmarena




:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , بازي جديد , اخبار بازي ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: