سایت رسپانسیو یا واکنشگرا چیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سایت رسپانسیو یا واکنشگرا چیست؟
نوشته شده در سه شنبه 8 مرداد 1398
بازدید : 63
نویسنده : امیر روزی طلب

با توجه به افزایش روز افزون موبایل ها و تبلت ها ، دیگر استفاده از وسایلی مانند لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی برای انجام کارهای معمولی تقریبا به صفر رسیده است ، از این رو استفاده از موبایل ها و تبلت ها رو به افزایش است.مردم برای چک کردن یک سایت دیگر نیازی ندارند که مانند قدیم کامپیوتر شخصی خود را روشن کرده و وارد سایت شوند و برای این کار از موبایل و تبلت استفاده می کنند.

طراحی وب سایت ریسپانسیو (RWD) ، یا واکنشگرا یک فرآیند طراحی سایت است که باعث می شود صفحات وب به خوبی بر روی انواع دستگاه ها و صفحات نمایش مشاهده شود.

محتوا ، طراحی و عملکرد در تمام دستگاه ها مطابق با همان دستگاه می باشد.این به این معنی است که کاربر هم می تواند سایت را در مانیتور کامپیوتر شخصی ، هم در لپ تاپ با ابعاد بزرگتر و هم در موبایل و تبلت خود با هر سایز صفحه نمایش مشاهده کند.یکی از فریم ورک های مهمی که در طراحی سایت رسپانسیو استفاده می شود ، فریم ورک بوت استرپ است.

 

تعریف فریم بوک به زبان ساده
یک فریم ورک مجموعه ای استاندارد از مفاهیم ، شیوه ها و معیارهای مربوط به برخورد با هر نوع مشکلی است که در صورتی که حل نشود می تواند باعث ایجاد مشکلات جدید شود.
در دنیای طراحی وب ، اگر بخواهیم تعریف ساده تر از فریم ورک ها داشته باشیم می گوییم : یک فریم ورک به عنوان یک بسته از ساختار ، فایل ها و پوشه کد های استاندارد مانند css و html و js و … است ، که می تواند برای حمایت از توسعه وب سایت ها ، به عنوان پایه ای برای شروع ساختن یک سایت استفاده می شود.
در سال های اخیر با توجه به افزایش استفاده از دستگاه های هوشمند و تلفن های همراه ، طراحی وب سایت ریسپانسیو بسیار اهمیت پیدا کرده است.امروزه بیش از نیمی از ترافیک وب سایت ها از طریق تلفن های همراه می باشد.همچنین گوگل از سال 2015 ، طراحی سایت ریسپانسیو (RWD) را یکی از عوامل رتبه بندی اعلام کرد.

چگونه بفهمیم یک سایت ، ریسپانسیو طراحی شده است ؟....

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

سایت رسپانسیو یا واکنشگرا چیست؟




:: برچسب‌ها: آموزش , آموزش سايت , آموزش طراحي سايت , آموزش طراحي , آموزش ساخت سايت , آموزش ديجيتال مارکتينگ , آموزش بازاريابي , آموزش بازاريابي آنلاين , ديجيتال مارکتينگ , آموزش سئو , آموزش سئو سايت , آموزش بهينه سازي , آموزش بهينه سازي وب سايت , آموزش بهينه سازي موتور هاي جستجو ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: