نرم افزار استریم Twitch Studios وارد فاز بتای محدود شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نرم افزار استریم Twitch Studios وارد فاز بتای محدود شد
نوشته شده در یک شنبه 20 مرداد 1398
بازدید : 55
نویسنده : امیر روزی طلب

كمپانی توییچ به‌تازگی نرم‌‌افزار استریم خود یعنی Twitch Studios را وارد مرحله تست بتای محدود كرد.

در حال حاضر اغلب استریمرها از پلتفرم توییچ برای نمایش زنده‌ی بازی‌های ویدیویی خود به دیگران استفاده می‌كنند. در این بین تعدادی از افراد از نرم‌افزارهای متفرقه‌ای مانند OBS Studio و XSplit برای آماده كردن تصویر و تنظیمات اضافی استریم خود بهره می‌برند. نرم‌افزارهای این‌چنینی به استریمرها كمك می‌كند تا تصویر خود را پیش از آغاز استریم شخصی‌سازی و تغییراتی را باب میل خود در آن اعمال كنند. از این‌رو، كمپانی توییچ كه تصمیم گرفته نرم‌افزار خود را برای این كار توسعه دهد، برنامه Twitch Studios را به‌تازگی وارد مرحله تست بتا كرده است.

هدف ابتدایی این برنامه این است كه كار را تا جای ممكن برای استریمرهایی كه در ابتدای كار هستند آسان كند و امكانات موردنظر را در اختیار آن‌ها قرار دهد. البته كمپانی Twitch گفته كه این برنامه در فاز بتا دارای امكانات محدودی است. به‌عنوان مثال می‌توانید در این برنامه از یك‌سری قالب شخصی‌سازی از پیش‌ساخته‌شده برای بهتر كردن محیط استریم خود استفاده كنید. به‌طور كلی امكانات و ویژگی‌هایی كه این نرم‌افزار دارد، تقریبا مشابه سایرین است و نمی‌توان آن را یك تحول در این زمینه قلمداد كرد. شاید بتوان مهم‌ترین كار این برنامه را كه موجب ساده‌تر شدن استریم برای افراد می‌شود، وجود خودش دانست؛ چراكه دیگر نیازی به استفاده از نرم‌فزارهای متفرقه نخواهد بود. به زبان ساده، با انتشار نرم افزار Twitch Studios شما دیگر نیازی به هیچ برنامه‌ی دیگری نخواهید داشت و می‌توانید تمامی مراحل استریم را به‌راحتی هرچه‌ تمام‌تر انجام دهید.

اگر شما هم جزو كسانی هستید كه علاقه دارید استریم را آغاز كنید اما نمی‌دانید كه چه‌كاری باید انجام دهید، این نرم‌افزار می‌تواند فرصت خوبی برای شما باشد؛ چراكه بُعد فنی استریم كمی سخت و آزاردهنده است كه به لطف این نرم‌افزار، دیگر نیاز نیست كه نگران آن باشید. همچنین در نظر داشته باشید كه اگر كمپانی توییچ به بازخوردهایی كه از سوی تست‌كنندگان نرم‌افزار در مرحله بتا ارسال می‌شود، توجه كند، می‌توان گفت كه Twitch Studios تبدیل به یك نرم‌افزار استریم باكیفیت خواهد شد.

اگر علاقه دارید كه در این تست بتا شركت كنید، می‌توانید شانس خود را با ثبت‌نام از اینجا امتحان كنید تا شاید توسط توییچ برای این تست پذیرفته شدید.

منبع : dualshockers




:: برچسب‌ها: اخبار , اخبار گيم , اخبار تکنولوژي , تازه هاي ديجيتال , گيم , تکنولوژي , تازه هاي تکنولوژي , بازي جديد , تکنولوژي جديد , بازي , بازي جديد , اخبار بازي ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: